Roedes en gordijnrails montage service: snel en vakkundig


Gordijnrail of roede ophangen? Maak gebruik van onze montageservice. Gegarandeerd stevig en netjes gemonteerd. Eenvoudig binnen 2 weken een afspraak. Verzekerd van goede garantie.



Super snel geregeld

Binnen 2 weken je afspraak aan huis.

Vakkundige (en nette!) monteurs

Met veel ervaring in verschillende woon- en raamsituaties.

Verzekerd van goede garantie

Niet tevreden? Wij lossen dit direct voor je op!




Wat kost het om mijn gordijnrail of roede te laten monteren?

De tarieven zijn afhankelijk van het soort ophangsysteem en het aantal meter. Ongeacht je woonplaats in Nederland, zijn de voorrijkosten € 65,95. Onderstaande montagekosten zijn gebaseerd op standaard plafonds van maximaal 3,60 meter hoog.

SoortTarief
Handbediende gordijnrail (monteren)€ 19,50 per meter
Elektrische gordijnrail (monteren)€ 19,50 per meter
Elektrische gordijnrail (afstellen)€ 16,95 per rail
Roede (monteren)€ 28,50 per meter
Voorrijkosten€ 65,95 (standaard)

Mogelijke meerprijzen

SoortTarief
Handbediende gordijnrail verwijderen en meenemen€ 9,75 per meter
Elektrische gordijnrail verwijderen en meenemen€ 9,75 per meter
Roede verwijderen en meenemen€ 14,25 per meter
ParkeerkostenPer locatie verschillend





Hoe maak ik gebruik van de montageservice?

Simpel. Voeg de montageservice direct toe tijdens het bestellen van je gordijnrails. Of vul het aanvraagformulier in. Binnen 24 uur nemen wij contact met je op. Daarna ontvang je de prijsopgave.


Tijdens het bestellen van de meeste gordijnrails kun je direct de montageservice (voor standaard plafondsituaties) erbij bestellen. Binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling nemen we contact met je op om je wensen voor de montage te bespreken.

Er kan dus nog achteraf een meerprijs aan je worden voorgelegd als je bijvoorbeeld een hoger plafond dan 3,60 meter hebt. Je hebt hierna altijd de mogelijkheid om van de montageservice af te zien.

Binnen 24 uur na de aanvraag nemen wij contact met je op en ontvang je een prijsopgave. Is deze akkoord? Dan betaal je eenvoudig via een betaallink en plannen onze monteurs de afspraak in. Kun je niet op de voorgestelde datum? Dan kun je kiezen voor een andere datum 5 dagen later.














Je kan ook telefonisch contact met ons opnemen als je gebruikt wilt maken van de montageservice. Wij helpen je graag verder!






Veelgestelde vragen over:





Veelgestelde vragen over de montageservice

Tijdens het bestellen van de meeste gordijnrails kun je direct de montageservice (voor standaard plafondsituaties) erbij bestellen. Binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling nemen we contact met je op om je wensen voor de montage te bespreken. Er kan dus nog achteraf een meerprijs aan je worden voorgelegd als je bijvoorbeeld een hoger plafond dan 3,60 meter hebt. Je hebt hierna altijd de mogelijkheid om van de montageservice af te zien.

Je kunt de montageservice ook eenvoudig aanvragen via het formulier. Binnen 24 uur nemen wij contact met je op en ontvang je een prijsopgave. Is deze akkoord? Dan betaal je eenvoudig via een betaallink en plannen onze monteurs de afspraak in. Kun je niet op de voorgestelde datum? Dan kun je kiezen voor een andere datum 5 dagen later.
Al binnen 2 weken. Wij nemen binnen 24 uur na je aanvraag contact met je op. Daarna ontvang je per e-mail een prijsopgave en zodra de prijsopgave akkoord is, wordt er na betaling een afspraak ingepland. Kun je niet op de voorgestelde datum? Dan kun je kiezen voor een andere datum 5 dagen later.
Je betaalt vooraftijdens het afronden van je bestelling. Of je betaalt (vooraf) middels een betaallink per e-mail voor de gordijnrail en roede montageservice. Deze betaallink sturen wij zodra de prijsopgave akkoord is en je afspraak staat ingepland.

Wij zorgen altijd dat u 100% tevreden bent over onze service! Daarom heb je bij ons garantie op de montage.
Ja, je hebt garantie op de montage. Bijvoorbeeld als je schade hebt die is ontstaan tijdens het monteren. Of als de gordijnrail niet goed is gemonteerd. Wij lossen dit z.s.m. voor je op.
Onze montageservice is beschikbaar in heel Nederland (ook op de Waddeneilanden). Woon je op de Waddeneilanden? Dan vragen wij dubbele voorrijkosten + de kosten voor de veerpont.




Veelgestelde vragen over de dag van monteren


Wij laten de rail(s) eerder bezorgen dan de montage afspraak. Controleer altijd goed of je bestelling compleet en zonder schade is bezorgd. Het komt gelukkig maar een enkele keer voor dat dit niet het geval is. Is jouw bestelling helaas incompleet en beschadigd? Neem dan direct contact met ons op voor een na- of herstellevering!

Is je bestelling compleet en schadevrij? Je hoeft de rail(s) dan alleen neer te leggen op de plek waar deze moeten worden opgehangen. We vragen je om de plek vrij van obstakels te maken. Liggen er bijvoorbeeld schoenen of andere spullen in de weg voor de monteurs? Berg deze dan op, zodat de monteurs direct aan de slag kunnen voor je.
Zodra de montage afspraak is bevestigd door jou, ontvang je de bevestigingsmail met hierin een tijdvak van 3 uur waarop de monteur er verwacht te zijn. Is de monteur iets uitgelopen? Dan neemt hij/zij telefonisch contact met je op.
Dit is afhankelijk van het soort ophangsysteem (gordijnrail of roede). Een handbediende gordijnrail (zonder bochten) duurt ongeveer 45 min. Wil je dat wij ook gelijk de gordijnen ophangen? Dan is dit ook mogelijk!
De monteurs kunnen de oude rails of roedes verwijderen en meenemen. Dit kost de helft van de montageprijs. Voor een handbediende rail is dit dus € 9,75 per meter en voor een roede is dit € 14,25 per meter. Wens je hier gebruik van te maken? Laat het ons weten in de aanvraag van de montageservice.





Maak gebruik van nog meer montage- of legservices




Heeft u nog vragen? Twijfel niet en neem contact met ons op! Wij zijn ma. t/m vr. open tot 21.00 uur en zaterdag tot 17.00 uur.





Menu