Gordijnrails bezorgen of afhalen

Vragen over het bezorgen van je gordijnrail of roede? Dit beantwoorden wij graag! Wij bezorgen lange én gebogen gordijnrails, stevig verpakt en volgens afspraak, tot wel 7 meter uit 1 stuk! Je rail wordt bezorgd door een vervoerder die gespecialiseerd is in lange producten. Ook heb je bij ons keuze uit verschillende bezorgdagen en tijden. Zo kun je je rail laten bezorgen op het moment dat het voor jou het beste uitkomt!

Belangrijk: Losse onderdelen zoals glijders en steunen worden bezorgd met PostNL.

Tip: Wees voorbereid en bestel op tijd!

Zo kun je met een gerust hart op de gewenste dag klussen




Voordelen van onze bezorgservice


+ Tot 7 meter uit 1 stuk geleverd
+ Gratis bezorging (v.a. €89) waar en wanneer het jou uitkomt
+ Exact volgens afspraak
+ Stevig verpakt


Meest gestelde vragen over...

- Bezorgtijden

Wij bezorgen de rails op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Je kunt zelf kiezen op welke datum jouw bestelling wordt bezorgd. Ook als de bezorgdatum pas over een paar maanden is.

(Wil je de rail in de avond laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice.)

Ja, je kunt uit twee dagdelen kiezen. In de ochtend van 7.00 uur tot 13.00 uur of in de middag van 12.00 uur tot 18.00 uur. Handig, zo hoef je niet hele dag thuis te blijven.
Ben je overdag niet thuis? Het is ook mogelijk om je rail of roede ’s avonds te laten bezorgen of om af te halen. Bezorging is mogelijk in de directe omgeving van Zoetermeer. Neem hiervoor contact op met één van onze medewerkers.
Dit is zeker mogelijk. Je kunt je rail afhalen bij Home Design Shops in Zoetermeer. Wij zijn open van ma. t/m za van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Of je kunt de rail ophalen in de aangesloten showrooms: Hazelbag Woningstoffering (Hellevoetsluis).

Bestel je een Goelst, Forest of Budgetline rail? Dan kun je óók de gordijnrail ophalen in Ede (Goelst) en (Forest/Budgetline) Vlaardingen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen waar je wilt. Bijvoorbeeld bij je thuis of bij familie/vrienden. Je kunt het juiste adres invullen in het bestelproces. Uiteraard houden wij je op de hoogte door een Track en Trace nummer te sturen, waarmee je het tijdvak kan inzien. Zo kun je op tijd je vriend of buurman op de hoogte stellen, zodat zij je bestelling in ontvangst kunnen nemen.
Komt de bezorgdag of tijdstip niet uit? Dan horen wij dit graag. Dan kunnen wij samen met je een nieuwe bezorgafspraak maken.
Het kan gebeuren dat je de bezorger net mist. De bezorger laat dan een niet-thuis-kaart achter. Je kunt direct een nieuwe bezorgafspraak maken of je bestelling wordt gelijk de volgende dag bezorgd.

Je kunt altijd met ons contact opnemen om een nieuwe/andere bezorgafspraak te maken.

Ja, je kunt een aantal weken later jouw gordijnrail laten bezorgen. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer je allerlei zaken moet regelen en plannen voor je verhuizing of verbouwing. Wij leggen de rail voor je apart tot je het nodig heeft!
Komt een bezorgdag of tijdstip je toch niet goed uit? Dan kun je je bezorgafspraak wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Dit is zeker mogelijk. Voor de verzendkosten naar België vragen wij een vergoeding van 9,95 euro.

Op dit moment kan het voorkomen dat je langer op je bestelling moet wachten dan je gewend bent. Het is namelijk erg druk bij onze bezorgpartners. Ondanks dat zetten zij hun schouders eronder om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Zodra wij jouw bestelling netjes hebben overgedragen, ontvang je van ons een Track & Trace link. Via deze link lees je altijd de meest up-to-date informatie over je bezorgmoment.

Is je bestelling vertraagd? Dat is natuurlijk vervelend. Maar geen zorgen, hoor! Vertraagde pakketten worden namelijk binnen 3 dagen vaak alsnog bezorgd. Heb je na 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag nog niets ontvangen? Neem dan via de mail contact op met de klantenservice. We gaan gelijk voor je aan de slag.


Op de dag van bezorging ontvang je (uiterlijk vóór 10.00 uur ’s ochtends) een e-mail met Track & Trace informatie. Met deze Track & Trace informatie kun je zien wanneer de rail wordt bezorgd. Dit wordt altijd aangegeven in een tijdvak van 2 uur. Bijvoorbeeld tussen 13.00 uur en 15.00 uur.



- Bezorgkosten


Ja. Bezorgen is gratis wanneer je de rail laat bezorgen op een huisadres of wanneer je het komt ophalen. Voor een bezorging op afspraak vragen wij 16.95 euro verzendkosten. Lees meer over onze bezorgkosten en bezorgmogelijkheden




- Bezorging tot de deur en verpakking

Je bestelling wordt standaard bezorgd tot aan de deur. Woon je in een appartementencomplex? Dan kun je in de aankomsthal de rail in ontvangst nemen. Je kunt aangeven (in het bestelproces) dat je 30 minuten van tevoren gebeld wilt worden door onze bezorger. Zo weet je 100 procent zeker dat je de rail kunt aannemen.

Wens je een bezorging tot over de drempel? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Je nieuwe rail of roede wordt zo verpakt, dat de rail zonder schade aankomt. De rail of roede is verpakt in een beschermde folie. Daarna wordt de rail in een harde kartonnen koker geplaatst. Ook worden gordijnrails moet bochten extra voorzien van een stuk karton of hout ter versteviging. Zodat doorbuigen onmogelijk is.
Heb je toch schade aan rail? Geen zorgen, wij lossen dit zo snel mogelijk voor je op!


Wist je dat…je ook je gordijnrail door ons kan laten monteren? De monteur neemt dan je gordijnrail mee. Neem voor onze montage-service contact op met onze klantenservice.


- Bestelling in ontvangst nemen

Dit is zeker mogelijk. Je kunt dit aangegeven in het bestelproces dat je graag van tevoren gebeld wilt worden.
Wij werken met verschillende vervoerders die gespecialiseerd zijn in lange en complexe producten, waaronder Wesseling Transport en Tielbeke Transport.

Je ontvangt op de dag van bezorging de naam van de bezorger en Track en Trace informatie (uiterlijk voor 10.00 uur ’s ochtends), waarmee je o.a. kunt zien in welk tijdvak uw rail wordt bezorgd. Tijdvakken worden altijd aangegeven van 2 uur. Bijvoorbeeld tussen 13.00 uur en 15.00 uur. Zo hoef je niet een gehele dag vrij te nemen van je werk.

Je kunt bij ons eenvoudig en veilig online een rail afrekenen. Apart afrekenen met de bezorger is dus niet nodig. Wel zal de vervoerder een handtekening vragen voor een bevestiging van ontvangst.
Dat is vervelend! Mocht je schade hebben, dan willen wij dit graag z.s.m. rechtzetten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Wij zijn doordeweeks open tot 17.00 uur.

Kom je erachter dat je de verkeerde maat heeft besteld of ben je niet tevreden over jouw rail? Wij hebben een foutherstel-service voor onze gordijnrails.


Homedesignshops
  • De beste service

    97% beveelt ons aan

  • Altijd goed advies

    Ook bij technische vragen

  • Snelle bezorging

    Wanneer het jou uitkomt

  • Veilige betaling

    Achteraf betalen mogelijk

  • 100% zekerheid

    Door het Q-Shops keurmerk

Mogelijkheden