Gordijnrails bezorgen of afhalen

Vragen over het bezorgen van uw gordijnrail of roede? Dit beantwoorden wij graag voor u! Wij bezorgen lange én gebogen gordijnrails, stevig verpakt en exact volgens afspraak, tot wel 7 meter uit 1 stuk! Uw rail wordt bezorgd door een vervoerder die gespecialiseerd is in lange producten. Ook heeft u bij ons keuze uit verschillende bezorgdagen en tijden. Zo kunt u uw rail laten bezorgen op het moment dat het voor u het beste uitkomt!  

 Belangrijk: Losse onderdelen zoals glijders en steunen worden bezorgd met PostNL.

Voordelen van onze bezorgservice 


+  Tot 7 meter uit 1 stuk geleverd
+  Gratis bezorging (v.a. €50) waar en wanneer het u uitkomt
+  Exact volgens afspraak
+  Stevig verpakt

Meest gestelde vragen over... 
 

-  Bezorgtijden

Wij bezorgen de rails op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 17.00 uur. U kunt zelf kiezen op welke datum uw bestelling wordt bezorgd. Ook als de bezorgdatum pas over een paar maanden is.

(Wilt u de rail in de avond laten bezorgen? Neem dan contact op met onze klantenservice.) 

Ja, u kunt uit twee dagendelen kiezen. In de ochtend van 7.00 uur tot 13.00 uur of in de middag van 12.00 uur tot 18.00 uur. Handig, zo hoeft u niet hele dag thuis te blijven. 
Bent u overdag niet thuis? Het is ook mogelijk om uw rail of roede ’s avonds te laten bezorgen of om af te halen. Neem hiervoor contact op met één van onze medewerkers.
Dit is zeker mogelijk. U kunt uw rail afhalen bij Home Design Shops in Zoetermeer. Wij zijn open van ma. t/m vr van 8.00 uur tot 21.00 uur en zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Of u kunt de rail ophalen in één van onze aangesloten showrooms. De Bruin Woningstoffering (Zeist) en Hazelbag Woningstoffering (Hellevoetsluis).

Bestelt u een GoelstForest of Budgetline rail? Dan kunt u óók de gordijnrail ophalen in Ede (Goelst) en (Forest/Budgetline)  Vlaardingen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Ja, u kunt uw bestelling laten bezorgen waar u wilt. Bijvoorbeeld bij u thuis of bij familie/vrienden. U kunt het juiste adres invullen in het bestelproces. Uiteraard houden wij u op de hoogte door een Track en Trace nummer te sturen, waarmee u het tijdvak kan inzien. Zo kunt u op tijd uw vriend of buurman op de hoogte stellen, zodat zij uw bestelling in ontvangst kunnen nemen.
Komt de bezorgdag of tijdstip niet uit? Dan horen wij dit graag. Dan kunnen wij samen met u een nieuwe bezorgafspraak maken. 
Het kan gebeuren dat u de bezorger net mist. De bezorger laat dan een niet-thuis-kaart achter. U kunt direct een nieuwe bezorgafspraak maken of uw bestelling wordt gelijk de volgende dag bezorgd.

U kunt altijd met ons contact opnemen om een nieuwe/andere bezorgafspraak te maken.

Ja, u kunt een aantal weken later uw gordijnrail laten bezorgen. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer u allerlei zaken moet regelen en plannen voor uw verhuizing of verbouwing. Wij leggen de rail voor u apart tot u het nodig heeft! 
Komt een bezorgdag of tijdstip u toch niet goed uit? Dan kunt u uw bezorgafspraak wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Dit is zeker mogelijk. Voor de verzendkosten naar België vragen wij een vergoeding van  9,95 euro. 

Op de dag van bezorging ontvangt u (uiterlijk vóór 10.00 uur ’s ochtends) een e-mail met Track & Trace informatie. Met deze Track & Trace informatie kunt u zien wanneer de rail wordt bezorgd. Dit wordt altijd aangegeven in een tijdvak van 2 uur. Bijvoorbeeld tussen 13.00 uur en 15.00 uur.

 

-  Bezorgkosten

Ja. Bezorgen is gratis, wanneer u de rail laat bezorgen op een huisadres of wanneer u het komt ophalen. Voor een bezorging op afspraak vragen wij 10 euro verzendkosten. Lees meer over onze bezorgkosten en bezorgmogelijkheden.

 

 Bezorging tot de deur en verpakking 

Uw bestelling wordt standaard bezorgd tot aan de deur. Woont u in een appartementencomplex? Dan kunt u in de aankomsthal de rail in ontvangst nemen. U kunt aangeven (in het bestelproces) dat u 30 minuten van tevoren gebeld wilt worden door onze bezorger. Zo weet u 100 procent zeker dat u de rail kunt aannemen.

Wenst u een bezorging tot over de drempel? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Uw nieuwe rail of roede wordt zo verpakt, dat de rail zonder schade aankomt. De rail of roede is verpakt in een beschermde folie. Daarna wordt de rail in een harde kartonnen koker geplaatst. Ook worden gordijnrails moet bochten extra voorzien van een stuk karton of hout ter versteviging. Zodat doorbuigen onmogelijk is.
Heeft u toch schade aan rail? Geen zorgen, wij lossen dit zo snel mogelijk voor u op!


Wist u dat…u ook uw gordijnrail door ons kan laten monteren? De monteur neemt dan uw gordijnrail mee. Neem voor onze montage-service contact op met onze klantenservice.

 

 Bestelling in ontvangst nemen

Dit is zeker mogelijk. U kunt dit aangegeven in het bestelproces dat u graag van tevoren gebeld wilt worden.
Wij werken met verschillende vervoerders die gespecialiseerd zijn in lange en complexe producten, waaronder Wesseling Transport en Tielbeke Transport. 

U ontvangt op de dag van bezorging de naam van de bezorger en Track en Trace informatie (uiterlijk voor 10.00 uur ’s ochtends), waarmee u o.a. kunt zien in welk tijdvak uw rail wordt bezorgd. Tijdvakken worden altijd aangegeven van 2 uur. Bijvoorbeeld tussen 13.00 uur en 15.00 uur. Zo hoeft u niet een gehele dag vrij te nemen van uw werk.

U kunt bij ons eenvoudig en veilig online een rail afrekenen. Apart afrekenen met de bezorger is dus niet nodig. Wel zal de vervoerder een handtekening vragen voor een bevestiging van ontvangst.
Dat is vervelend! Mocht u schade hebben, dan willen wij dit graag z.s.m. rechtzetten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Wij zijn doordeweeks open tot 21.00 uur.

Komt u erachter dat u de verkeerde maat heeft besteld of bent u niet tevreden over uw rail? Wij hebben een foutherstel-service voor onze gordijnrails.

Homedesignshops
  • De beste service

    97% van onze klanten beveelt ons aan.

  • Altijd goed advies

    Ook bij "technische" vragen helpen wij u graag.

  • Betrouwbare bezorging

    Bezorgd op elk adres, wanneer het u uitkomt.

  • Veilige betaling

    Betalen met IDeal, PayPal, AfterPay, Creditcard of MisterCash.

  • 100% zekerheid

    Wij zijn aangesloten bij het Q-Shops keurmerk.

Mogelijkheden
Onze winkels
Menu